tisdag 13 juli 2010

Dagens Mage

Haha kanske skulle införa min alldeles egna kombinerade dagens här i bloggvärlden, bara en outfit känns ju lite futtigt liksom - här får ni även en mage!

Var ute i Ängsö idag och firade min morbror P som fyllde 50 med picnic, bad och presenter. Jag höll på att sjunka genom jorden när min familj/släkt bestämmer sej för att ställa sej upp mitt på badplatsen och sjunga "ja må han leva" inför stirrande badgäster... Gaah - ta mej härifrån hann jag tänka ett antal gånger innan det äntligen var över. Imorrn drar jag till Sthlm igen, kan inte riktigt bestämma mej för om jag ska stanna här under dan o sola o bada eller åka redan tidigt på morgonen. Lutar åt det sistnämnda tror jag.

Men vad har jag för konstigt streck under armen frågade jag efter denna bild.
"-Bröstfett" svarade brorsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar