torsdag 29 juli 2010

Lite fler bilder...

..från gårdagen kommer här!

Jag njuter av utsikten över Mälaren :)
Finaste mamma
Lunch på stående fot, iaf för J
Ett minne från forntida sjörövare kanske?
Och slutligen, mamma i en gran!

Ska alldeles strax upp till mormor och äta pannkakor med brorsan. Ska även hjälpa mormor att välja ut ett nytt kök, så har med mej en bunt ikeakataloger och foldrar jag tänkte visa – skoj att få “jobba” lite, har verkligen saknat det!


Senare bär det förmodligen iväg till Sthlm igen. Tänkte hinna med en natt hemma innan jag måste vara tillbaks i Enköping igen för att lämna in bilen på service hos en gubbe som tydligen kan det här med bilar och elektronik.. Hoppas han kan få ordning på mina dörrar som går i lås lite när dom vill och bakluckan som bara funkar när den har lust. Lite jobbigt att det blir så mycket fram o tillbaks men men, det är ju bara halvvägs mot vad jag o C ofta kör mellan farmen o QT – får tänka så :)

Nu måste vi dra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar