onsdag 28 juli 2010

En rolig dag!

Vilken bra dag vi haft, jag och M! Visserligen sprungit på stan i 5 timmar, så känner mej en aning trött (helt slut om jag ska va ärlig) men det har varit superkul :) Efter att vi varit på Fotografiska Museét så käkade vi lunch med M:s vän L och hennes kompis R som kom från Nya Zeeland, och tvärtemot mej istället flyttat hit och ihop med en svensk kille. Det blev en hel del diskussioner om kulturella skillnader och för- och nackdelar med att ha ett förhållande med nån från andra sidan jordklotet - väldigt spännande!

Sen skiljdes vi åt och jag och M drog vidare till NK där vi provkörde våra vagnar och kollade på skötväskor - hittade en snygg modell jag verkligen gillade så födelsedagspengarna går nog till en skötväska istället för en mobil som jag först tänkt. Annorlunda prioriteringar från och med nu!

Nä, blir nog inte mycket av den där powernapen jag tänkt mej - tar en kall dusch istället och hoppar sen in i bilen o kör mot Enköping. Där hoppas jag på att kunna slappa resten av kvällen.. :)

Trött men glad Em

2 kommentarer:

  1. Tack för idag vännen, det var verkligen jättemysigt att ses. Men jag håller med dig om att man är helt slut nu och som om inte det var nog så hamnade jag på en buss där luftkonditioneringen inte fungerade! Snacka om att jag skyndade hem sen, slängde av mig kläderna och hoppade in i duschen.
    Hoppas du får en mysig och lugn kväll hemma hos din mamma. By the way, bilden som du la upp är verkligen superfin!!! Helt perfekt, du blir ju alltid grym på bild och Nina är sjukt duktig på det hon gör.

    Hörs snart!

    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Åh nej ingen AC - fy vad hemskt! Lite som hissen på NK med andra ord ;) O tack för berömmet av bilden, den är min absoluta favorit - lägger kanske upp några fler senare. Måste bara kolla m Nina först att d e ok. Puss!

    SvaraRadera