fredag 30 juli 2010

My own place

Vad jag njuter av vara i "min" lägenhet, det är verkligen en lyx! Att komma hem och ha alla sina grejer på ett o samma ställe, kunna gå omkring hur man vill (halvnaken om man känner för d!) och inte ta hänsyn till någon som helst annan är såå skönt. Sen är det förstås härligt med sällskap också men jag behöver bådeoch!

Appropå sällskap så är det ganska precis bara 20 dagar tills C kommer :) Är lite orolig för att jag kommer att vara supertråkig by then o inte orka göra nånting, känns nämligen som jag bara blir tröttare för varje dag som går och orkar mindre och mindre.. Kanske inte ens pallar att åka o hämta honom på arlanda utan är tvungen att skicka nån annan haha.. Nejdå arlanda ska jag nog orka med ;)

Nu ska jag slänga mej i soffan, läsa min bok och lyssna på regnet som smattrar mot rutan...

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar