måndag 19 juli 2010

Njuter i fulla drag

Vad jag tycker att det är härligt att vara hemma med familjen, så skönt att ha dom alla nära igen! Tog en riktig långlunch med pappa idag o efteråt grejade vi lite med bilen uppe på motorgården (pappa med polare mekade o jag tittade mest på). Sen åkte jag, mamma o Joel till Västerås för att hämta en garderob på IKEA åt mamma. Jag pallade dock inte med att gå in på IKEA igen efter den senaste veckans alla besök så tog en sväng in på KappAhl och H&M istället - kom ut med en svart enkel klänning (att byta av min andra svarta klänning med haha) och ett nytt nagellack :) På vägen hem stannade vi självklart på Godis Stoppet i Hummelsta och köpte med oss varsin påse lösgodis hem - jag orkade dock bara halva min sen var magen full så jag har godis kvar! Har väl aldrig hänt tidigare...

C frågade idag om jag saknade NZ nånting. "Inte ett dugg" kunde jag ärligt svara. Dock la jag till att jag saknar honom väldigt mycket. Och tro det eller ej, att jobba! Har haft det lite glidigt ett tag nu o känner att jag saknar tempot o våra projekt i NZ. Det bästa vore ju om man kunde flytta jobbet hit på nåt vis men det kommer tids nog, det är jag övertygad om!

Nu ska jag sussa - God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar