måndag 12 juli 2010

På Stranden

Mina dagar går så snabbt att dom slutar innan dom hinner börja känns det som.. Kan knappt skilja på dom utan allt bara flyter ihop! Ett tecken på att man har fullt upp kanske? 
Idag har det allafall varit pappas födelsedag så jag och brorsan var ner till hamncaféet och firade honom med presenter, lunch o glass - jättemysigt! Sen åkte jag och J ut till Klubbholmen där vi tog varsitt dopp i vågorna(!), helt underbart då vi var minst sagt varma.. Hem för en snabb middag hos mamma innan jag fortsatte upp till Motorgården och pappa där kvällen spenderades med att fixa o tvätta min bil samt barnvagnen som fått sej en smäll på resan hem och inte ville funka som den skulle. Ett antal timmar senare är bilen skinande ren, har nybytt olja och lampor och barnvagnen 3 hjul igen!

Själv är jag skapligt trött men förhoppningsvis betyder det att jag kan få sova lite denna natt...

God Natt!

Jag och Joel ute på bryggan i Klubbholmen

Självklart är mobilen ett måste i alla väder!
"Emma och kalaskulan" som brorsan kallar mej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar