söndag 11 juli 2010

Bilägare!

Äntligen har jag köpt bil! Det blev en liten Skoda Fabia -05, inte helt ultimat för vår stora barnvagn men det funkar. Bensinsnål och smidig är den iallafall, och kanske det bästa av allt - jag har redan en köpare på den i december; nämligen min mamma!

Sitter ute på balkongen o bloggar hemma hos mamma nu, den enda platsen där det är någolunda svalt. Dock ska jag alldeles strax hoppa i säng, sov inte många timmar natten som var...

God Natt!

Jag och min drog - mineralvatten i alla dess former!

1 kommentar:

  1. Go morron vännen, hur har natten varit? Alltså jag höll på att avlida inne i sovrummet för att det var så VARMT? Tillslut la jag mig i soffan med en blöt handduk runt fötterna (som höll på att brinna upp) och ett vidöppet fönster vid huvudet. Gick sådär, känner mig helt groggy! Hörs senare idag och grattis till bilen förresten. Stor kram

    SvaraRadera