onsdag 30 juni 2010

Redan bortskämd

Ligger i sängen medan mamma gör frukost ute i köket :) Svensk frukost!! Åh som jag längtat..

Har sovit cirka 4 timmar i natt då det är väldigt mycket ljusare och varmare här än vad jag är van vid.. Mina vanligtsvis stora ögon är svullna som små streck hehe. Ingen bild på det. Lite lätt huvudvärk har jag också men hade inte väntat mej så mycket annat så här dagen efter monsterresan. Resan kändes så fruktansvärt lång, kanske för att jag reste ensam, kanske för att jag numera är gravid och får extra ont i ryggen när jag sitter länge. Lyckades tyvärr inte bli uppgraderad trots mitt brev från doktorn så jag fick snällt knapra värktabletter, använda heatpacks och upp och vandra i gången så ofta jag kunde istället.

11 timmar tog det från Christchurch till Singapore. Dan efter 13 timmar från Singapore till London (där jag var gråtfärdig och helst hade stannat) och till sist 2 timmar till Stockholm. Men nu är jag äntligen här!

2 kommentarer:

  1. Skönt iallafall att du kan lägga resan bakom dig - nu har du ju bara roliga saker att se fram emot som när C kommer till dig och sedan när den lille kommer till världen! Njut av svenska sommaren nu, och du förtjänar att bli bortskämd!

    Ha det så bra, kramar från Carolina

    SvaraRadera
  2. Tack vad gulligt sagt! :)

    SvaraRadera