måndag 7 juni 2010

Hallen klar!

Så var äntligen hallen klar! Nu har jag bara två väggar i köket att göra vilket kommer gå snabbt; bara ett fönster och inga dörrar eller eluttag :) Tycker faktiskt att det är riktigt kul (när det går bra that is), älskar att se hur ett rum kan förändras så snabbt! Önskar dock att jag stått på mej och valt en annan tapet till köket än den vi använt i sovrummet men C fick sin vilja igenom denna gång..

Fast jag valde färgen på köksluckor och köksbänk, vi kör på varannan gång. Jag siktar på att få in lite mer färg när det gäller slutfinishen med gardiner och kuddar, där tänker jag köra mitt eget race och C får inte komma in i huset förrän jag är klar haha.

Igår kom förresten liggdelen till vår vagn! Slänger in en bild lite senare, tror jag kommer bli nöjd after all. Håller på och tittar på spjälsäng alt vagga, hittade en modell som heter Stokki som kan användas från nyfödd upp till 7 år! Men så kostar den också dryga 6000 kr - det är ju mer än vad vi betalade för vår Mountain Buggy..


Men så fin! Finns i vit, valnöt och som här; silvergrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar