söndag 20 juni 2010

A Rainy Day

Idag är det en riktig trist dag här i Queenstown - regnigt och grått. Åt lunch med C's kusin A och flickvän M inne på Halo, och ikväll blir det middag med A o T o deras barn. Ett fasligt massa äta ute blir det (börjar nästan längta efter hemlagat!) men vill ju passa på att träffa alla nu så här sista veckan!

När vi kom hem från lunchen trotsade vi regnet och tog en liten promenad, min rygg gör så jäkla ont så fort jag sitter för länge och det enda som tycks hjälpa är att röra på sej. Var uppe i natt vid tre och hade såna kramper i både rygg och magen att jag var på väg att kräkas.. inge vidare. Jag börjar bli livrädd för flygningen nästa vecka. Funderar nästan på att gå till doktorn och be om något smärtlindrande att ha utifall det blir helt olidligt på planet.

Vår lilla promenad:
C drömmer om framtida husbyggen.. Eller beundrar han bara utsikten?
Kolla in speedbåten! Pekar inte i helt rätt riktining, men ni ser den va? ;)
Här bor vi! Eller ja i den lägenheten till vänster
Har vi tur får vi sätta den här skylten på grannlägenheten imorgon!
Puss min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar