tisdag 22 juni 2010

Inte riktigt som andra par...

Kan ju knappast skryta om att vi firat vår 3-årsdag på ett romantiskt sätt.. Körde ner ett stort flyttlass med grejer till farmen där vi befinner oss nu. Jag var så trött på eftermiddagen att jag lätt hade kunnat lagt mej o sovit resten av kvällen men C lyckades få med mej upp till det gamla huset, där vi spenderade kvällen - C la golv och jag målade möbler. Kom precis hem och nu är klockan snart tio..

Åh jag ser fram mot fler romantiska år tillsammans ;)

Fick två stolar av denna modell från C's mamma som från början var i brunt trä. Nu är dom vita och dom ska även få nytt tyg innan jag är klar med dom!

Även detta bord var från början brunt. Det kan fällas ihop till ungefär halva storleken och med hjulen borta blir det ett perfekt litet hallbord

Älskling visade sej ha oanade snickarkunskaper på lager, han la golv som han aldrig gjort annat!

Jag lyckades som vanligt få målarfärg lite överallt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar