söndag 6 juni 2010

Sugen på nåt nytt!


Känner för lite förändring här på bloggen, vill ha mer färg och en roligare header - dock har jag inte tiden just nu. Kanske får det vänta tills jag är i Sverige för då lär jag plötsligt ha en massa (för mycket?) tid. Känns lite knasigt att det just nu går i ett och att jag knappt har tid att blogga, let alone andas vissa dagar - samtidigt som jag vet att om ett par veckor kommer jag plötsligt ha all tid i världen. Hade ju kanske önskat att det varit lite jämnare fördelning men inte mycket att göra åt...

Hursomhelst, har bestämt mej för att ta vara på sommaren och umgås med familjen och vänner så mycket jag bara kan. Samt njuta av den där sista tiden när det bara är "jag" och mej själv att hålla reda på :)

Hur jag ska klara mej i 2 hela månader utan min älskling låter jag vara osagt, får magknip bara jag tänker på det! Ett par veckor hade väl gått an men 8??? Vad tänkte vi i egentligen... Eller jo det vet jag ju, det var ju mer av praktiska anledningar - jag ville inte flyga senare än v.28 p.g.a att man som gravid inte kan få reseförsäkring efter dess, och ville även undvika att vänta tills jag var alltför stor och klumpig. 30 timmar plus i ett flygplan är obekvämt som det är redan! Och vad gäller C, ja det är ju för att 700 kossor kalvar nere på farmen i augusti/september och egentligen skulle han behöva vara där tills mitten av september men nu anländer han som tur är i Sverige den 20:e augusti vilket jag väl ändå får vara tacksam för.

Men frågan är ändå, hur i helsike ska jag klara att vara ifrån min underbara fina älskling så länge? Kärlek gör ont ibland.

Australien Dec 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar