torsdag 17 juni 2010

Samlar kraft...

...gör jag verkligen ute i naturen. Blev en timmes rask promenad i solskenet idag - helt underbart! Resten av dagen har ägnats åt mindre roliga måsten, men det är ju nödvändigt att få sånt gjort också. 

Om en timme ska vi iväg o käka middag med T o V, avskeden har börjat och jag försöker catcha up med så många jag hinner nu när vi är i Queenstown. 

Så här såg det ut på min promenad...
Snöiga bergstoppar reser sej över stan

En annorlunda "buske" som jag inte kunde låta bli att fota

Dom har vidgat och jämnat ut hela Frankton Walking track - perfekt för mej och buggyn i sommar!

Gravid - javisst!

Jag i mina nya Ray Bans - letade i flera månader innan jag äntligen hittade det perfekta paret!

1 kommentar:

  1. Hej fina du, vilka underbara bilder du har tagit på din morgonpromenad! Verkligen hur fint som helst. Förstår att du har mycket att göra och många att säga hejdå till nu innan du åker "hem" till Sverige. Jag är inne i en riktig tröttperiod igen, kan sova hur länge som helst på eftermiddagarna och känner mig ändå inte utvilad. Bebisen bökar runt som sjutton och har en förkärlek för min högra sida av magen. Helt plötsligt så känner jag hur han rör på sig och placerar hela sin lilla kropp på höger sida så att den vänstra sidan känns en mjuk, vattenfylld ballong. Skum känsla! Jag tycker att du och din mamma gör helt rätt i att boka en trip till Hasseludden för lite mamma/dotter-tid nu innan din lilla bebis kommer. Usch, förstår att det är grymt svårt att hela tiden behöva göra någon besviken (iaf ha känslan av att göra det) när era familjer bor på helt olika sidor om klotet. Men det kommer lösa sig tillslut, gör det som känns rätt för er lilla familj bara. Hoppas vi kan pratas vid innan du åker. Stor kram till dig och magen.

    SvaraRadera