söndag 13 juni 2010

More Dreams

Alltså varje natt är lite av ett marathonlopp - drömmer så otroligt mycket och intensivt! Läste nånstans att tydligen handlar det om att bearbeta rädslor och göra sej beredd på det kommande moderskapet.. Lät ju bra men det är lika utmattande för det!

I natt handlade drömmen om att jag delade vår bebis med en annan mamma, och det var liksom bara slumpen som skulle avgöra vem som skulle föda fram honom och genomföra den första amningen. Jag missade såklart födseln och dök inte upp förrän dag 3 varpå alla talade om för mej att nu var det för sent, min mjölk hade sinat och jag skulle aldrig nånsin kunna amma vårt barn! Vad som hände sen förtäljde inte drömmen...

Nu ska jag käka frukost! Underbart väder här idag så ska försöka ta mej ut så snart som möjligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar