fredag 18 juni 2010

Människor som tror...

att dom är förmer andra stör mej något otroligt. Generellt så är folk i NZ väldigt simpla och "down to earth" men i just Queenstown så finns det en klick som tycker att dom är liiite bättre än alla andra. Orka liksom. Queenstown är ju en liten by jämfört med metropoler som New York, Sidney och London - kom tillbaka när ni har lyckats där skulle jag vilja säga till folk som tycker dom är så himla awsome.

Ja det var bara det jag ville säga :)

Nu ska jag steka lamb-chops!

2 kommentarer:

  1. även i en småstad vill ju man kunna känna sig "duktig" och lyckas med allt, karriär osv. alla har inte chansen att komma till större städer. men sure, jag förstår vad du menar ändå! vad ska man göra liksom-..

    SvaraRadera
  2. Var jag menade var att jag inte klarar av människor som tycker att dom är förmer och agerar på ett arrogant sätt gentemot andra. Men självklart ska man få känna sej duktig och stolt över vad man gör, oavsett om man bor i en småstad eller storstad - fast jag tror på att göra det på ett ödmjukt sätt :)

    SvaraRadera