söndag 6 juni 2010

Fit for Fight

En boxningsmatch någon?

Haha den här bilden symboliserar lite hur jag kännt dom senaste dagarna, mucka inte med mej liksom. Känns som om mina nerver legat lite mer utanpå än inuti men nu börjar saker och ting äntligen ordna sej.. För det första så ser det ut som att vi faktiskt får lägenheten i Solna som min pappa var och tittade på förra veckan.

Tänker dock inte ropa hej förrän han ringer och säger att han fått nycklarna, något jag har lärt mej från tidigare besvikelser (som firats i förväg).

Nu ska jag dra på mej overallen och sticka upp till huset och wallpappra för allt vad jag orkar - målet är att bli klar imorrn/tisdag så kan jag förhoppningsvis stanna hemma i QT i mitten av veckan även om C måste ner til farmen igen.

Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen,

    sitter i soffan och försöker motivera mig till att göra något vettigt....det går inte så bra.
    Fick en chock igår när jag kollade magen i spegeln, insåg att den har växt en hel del under de senaste dagarna. Inte så konstigt att jag har varit extra trött och mer less än vanligt, nu händer det grejor. Läskigt! Hur mår du? Jag håller tummar och tår för att allt går bra med lägenheten i Solna, känner på mig att det kommer göra det.

    Saknar dig som vanligt, stor kram

    SvaraRadera
  2. Hej söta! Ja nånting måste det ju vara, jag har oxå fått en ny släng av den där enorma tröttheten man drogs med i början. Bara att försöka lyssna på kroppen och vila lite extra antar jag även om man börjar lessna på det me haha. Sitter o surfar runt på spjälsängar och har fastnat för den där Stokki Sleepi som verkar vara superbra, från nyfödd till 7 år! Fast till vilket pris sen, över 6 laxar... Är nog lite att ta i när vi måste lämna den efter 3 månader (även om vi såklart kommer tillbaka). Ja håll tummar o tår för lägenheten, vore så himla skönt om det gick vägen :) Massa kramar!

    SvaraRadera