tisdag 22 juni 2010

3 Years

Idag är det prick 3 år sen jag steg av planet i Christchurch och träffade C för allra första gången. Åh så nervösa vi var! Vi hade haft kontakt dagligen över internet i 5 månader men den 22:a Juni 2007 var alltså dagen vi såg varann IRL first time!
Jag pluggade i Australien på den tiden och därför var resan till NZ inte alltför lång, jämfört med avståndet till Sverige. Kändes ju ändå som en vild chansning då jag bokade biljetten, även om jag hade en plan B om han skulle visa sej vara ett "total nutcase" - tänkte att jag kan ju alltid ta in på ett Backpackers och resa runt på egen hand. Det behövdes dock inte. Vi klickade direkt!

Min 10 dagars-trip i NZ för tre år sedan..

På väg upp till Gondolan

Haha skrattar när jag ser det här fotot - tänk att jag lyckades få upp C på hästryggen!

Vi hann även med ett par dagar i skidbacken


2 kommentarer:

  1. Grattis på treårsdagen! Nu har ni ännu fler härliga år framför er!

    Ha det toppen!

    Kram Carolina

    SvaraRadera
  2. Härligt! Grattis till er kärlek :) Ha det så bra. Kram Ida

    SvaraRadera