lördag 5 juni 2010

Dagens

Inget vidare spännande har hänt i min värld idag måste jag säga. Var på gymmet imorse och körde veckans helkroppspass. Det är typ vad jag orkar med these days.. Lite annorlunda mot tidigare 4-6 pass i veckan på gymmet som jag brukade klämma in! Coronet Peak öppnade idag vilket betyder att hela Queenstown var uppe o genomförde säsongens premiäråk på skidor eller snowboard så jag fick ha gymmet alldeles för mej själv - hur skönt som helst!

Det sista jag orkar med är testeronstinna tonårskillar som springer omkring o spänner sej och tycker att dom är balla i sina avklippta t-shirts. Nä jag och min tjockismage är hellre ensamma på gymmet! Tänk vad lyxigt det vore att ha sitt alldeles egna gym hemma, komplett med vikter, redskap, bänkar o en musikanläggning - det vore grejer det..

En egenfotad dagens


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar