fredag 25 juni 2010

Lite flat sådär


Idag känner jag mej lite "flat". Vet inte vad det beror på... antagligen för att dagen D närmar sej med stormsteg, som jag längtat och nu är den nästan här och jag känner mej... likgiltig! Konstigt det där.

Kanske behöver jag bara en dusch, mitt hår är flottigt och då känner man sej sällan på topp haha. Var iväg till min GP i morse och fick ett brev utskrivet om att jag borde bli uppgraderad till business class pga min rygg - ha tänk om det går vägen, vilken lyx!! Fast vågar knappast hoppas på sån tur men man vet ju aldrig :) Fick smärtlindrande utskrivet plus att jag köpte heatpacks på pharmacyn att ha på planet, så nu är jag beredd ifall kramperna kommer!

Var på min sista yogaklass idag - kommer att sakna det men ska försöka få tag på nån DVD i sverige så jag kan köra lite hemma i vardagsrummet resten av sommaren. Om lite mer än en timme har vi visning av vår lägenhet så ska snygga till lite här nu och sen hoppa in i duschen!

Hörs lite senare

Här sitter jag med smutsigt hår som jag försöker dölja i en tofs...

1 kommentar:

  1. Carolina carro87ander@gmail.com25 juni 2010 kl. 22:32

    Hej Em! Även fast det säkert inte känns som så i NZ, så skulle jag iallafall vilja önska dig en Glad Midsommar!! Hoppas att allt är bra och att resan hem går bra! Kram, Carolina

    SvaraRadera