torsdag 10 juni 2010

Happy happy happy


När vi kommer hem från antenatal klassen så har jag fått ett mail från hyresvärden där hon meddelar att vi får lägenheten after all - yes yes yes! Intalade mej själv att det inte var en så stor grej om vi inte fick den efter alla missförstånd, började liksom bli lite bitter eftersmak över hela grejen innan vi ens flyttat in. Tänkte att vi hittar väl en annan.. Så började titta på blocket igen men efter 2 dagar ville jag bara gråta - det är verkligen skitsvårt, ska inte säga omöjligt för det är det ju inte men nära på, att hitta nåt fyller ens kriterier!

Så när jag fick mailet ikväll blev jag såååå glad! Pratade just med min älskade pappa i telefon och det gjorde mej på ännu bättre humör! Längtar tills vi ses, tänk att det bara är några veckor kvar nu! Pappa var lite besviken för hans Indiankeps jag hade med mej till Sverige sist hade av misstag blivit förstörd. Var ju tvungen att då avslöja att jag har med mej 2 nya hem, dom jag köpte häromdan :)

Pappa berättade att han 55 år gammal ska köra sin första dragracing tävling nånsin på sin gamla Indian i helgen - jag har en svensk version av Burt Monroe till farsa haha.

Åh kommer kunna sova så gott i natt!

Night Night!

3 kommentarer:

  1. Grattis! Vad roligt och så himla skönt att veta att man har någon stans att bo! :)

    SvaraRadera
  2. Tack Linnea!! Känns verkligen som en sten(hög!) lämnat mina axlar :)

    SvaraRadera