fredag 11 juni 2010

Mera bumps


Magen i vecka 25 + 4...




"Nu börjar bebisen göra andningsrörelser, även om lungorna inte har någon luft i sig ännu. Sinnena utvecklas fort och man vet, att vid 26 veckor så reagerar bebisar på beröring. Om du lyser en ficklampa mot magen, så kommer bebisen att vända på huvudet – forskare tolkar detta som att synnerven redan fungerar. " Källa: Baby Center

Antar att jag har ganska blandat med läsare och antagligen tycker vissa av er att gravidsnack är totalt ointressant medan andra kanske vill ha mer? Vore spännande att veta vad ni tycker!

3 kommentarer:

  1. sv; tack så mycket! den där bilden var från min förra graviditet, när jag väntade sonen! Jag är ju även gravid nu -med bara 10 dagar kvar till beräknad förlossning! I vilken vecka är du? Första barnet? Gud så spännande för dig/er!

    SvaraRadera
  2. Det är väldigt intressant med gravidprat :) Så fortsätt med det vettja! Man vet ju inte det kan ju bli dags för en själv snart :) Kram på dej! Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  3. Första gngen jag kikar in här, super fin blogg:) o grattis till magen din:)

    SvaraRadera