fredag 11 juni 2010

Som en Zombie

Har varit en seg dag... kommer mej liksom inte för med nånting. Har gått omkring i min egna lilla värld hela dan och inte riktigt varit närvarande i nånting. Aja, man måste väl ha såna dagar också.

Var iallafall på yoga imorse, glad att jag tog mej dit även om jag inte kände för det alls. Sen har jag varit på mitt sista besök hos barnmorskan här i Queenstown. Nästa blir i Stockholm! Hade förväntat mej att dom skulle mäta magen, väga mej o jag vet inte vad men inget av det hände. Fick bara kissa på en sticka, ta blodtryck, BM kände på magen och lyssnade på lillens hjärtljud o sen var det klart! Verkar vara annorlunda rutiner från i Sverige...

Nu ska jag ner o börja packa ihop min garderob - C:s mamma har varit gullig och skickat upp en massa plastlådor åt mej som jag kan förvara kläder i nere på farmen.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar