lördag 12 juni 2010

Late Night

Kom just hem från en middag hos C:s kusin, flickvän och föräldrar plus lite annat folk - supertrevlig kväll med helt otrolig mat!  
Nu är klockan elva och jag är sjukt trött och ryggen värker... Undrar just hur den kommer kännas efter 2 dagar på ett flygplan? Avresan närmar sej med stormsteg nu, bara 2 veckor kvar!! Känns lite läskigt nästan, tänk att efter 4,5 år utomlands ska jag faktiskt BO i Sverige under ett halvår, istället för som hittills, bara några fjuttiga semesterveckor här och där. Längtar också såklart, mest efter min familj, vänner och så svensk mat förstås! Tänk att få äta filmjölk och lingongrova med leverpastej till frukost :) Och lööööösgodis! Inte till frukost kanske men alla andra tidpunkter på dan ;)

Nä nu ska jag sluta babbla om mina knasiga matfantasier och gå o lägga mej!


Svensk frukost - mmmmm mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar