onsdag 2 juni 2010

Orolig Natt

Alltså i natt har jag inte sovit många timmar i sträck, vaknat HELA tiden och trott att det är morgon! Så sjukt mycket som snurrar i huvudet just nu med allt som ska fixas dom närmsta veckorna innan jag åker, plus att gårdagens antenatal class spelades upp i huvudet på mej om och om igen (t.o.m C vaknade mitt i natten och sa att "den där epidural-sprutan i ryggen kan inte vara skön hahaha). Jaja nu är jag iallafall uppe!

Ska äta lite frukost, vet inte var det blir - lite yoghurt, frukt och keso med musli tror jag. Så jäkla kallt idag, blir garanterat en kopp te till det! Sen ska jag köra igenom benpasset på min gravid tränings DVD innan det är dags att åka mot farmen. Beställde ju mer tapet igår och hade förväntat mej att kunna knalla ut med tre rullar, men det tar 3-5 dagar innan dom anländer - gaah har inte tid att vänta!

Blir att köra in till Invercargill idag och beställa kök och titta på golv istället, måste lägga på ett kol nu om vi ska bli klara nångång :)

Now - breakkie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar