söndag 13 juni 2010

Att lyssna på kroppen..

...har jag aldrig varit nå vidare på. Alltid pressat mej lite till när jag legat på gränsen till för mycket i tron om att tröttheten kan vänta tills senare. Sen jag blev gravid funkar inte riktigt det där tankesättet längre. Inte alls för att vara exakt. När jag börjar känna mej trött/få känningar i ryggen gäller det att vila DIREKT. Om jag inte gör det blir det snabbt värre, något jag fick erfara ännu en gång idag.

Så himla frustrerande när huvet orkar mer men kroppen säger ifrån! Fast hann iallafall rensa ur hälften av garderoben - resten får vänta tills ryggen orkar :)

C är iväg till supermarketen och handlar middag, så skönt att slippa en dag - oftast är det jag som sköter mathandlingen, något jag iof inte har nåt emot - tvärtom! Gillar att gå runt o ta min tid, spana in nya matprodukter o läsa på förpackningar haha. Fast trött och med en ond rygg kan jag inte tänka mej nåt värre än att trängas med folk i en propfull mataffär så stannade hemma på soffan med benen i högläge :)

Nu knackade det på dörren och hem levererades en matkasse av världens finaste pojkvän, som sedan fortsatte in till videobutiken för att hyra film åt oss. Jag har det för himla bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar