fredag 4 juni 2010

Uppe i Varv!


Väcktes vid sjusnåret av att pappa ringde och berättade att han varit och tittat på lägenhet åt oss i Solna. Stackarn fick utstå 100 frågor om vilka vi var, vad vi gjorde på NZ, varför vi stannar så länge, hur det kommer sej att C inte kommer hem samtidigt som mej etc., etc. så pappa blev nog lite ställd men svarade så gott han kunde. Hursomhelst, lägenheten var verkligen suuuuperfin så jag skyndade mej upp och började komponera ihop ett mejl om att vi garanterat är intresserade. Medan jag håller på o skriver så får jag ett mejl av hyresvärden och jag blir livrädd att det ska stå att nån av de andra intressenterna fått lägenheten! Som tur är var det ett mejl där det stod att hennes vänner (ägaren arbetar i Dubai) visat min pappa runt och att jag skulle höra av mej så snart jag pratat med honom.

Skyndade mej att skicka iväg meljet att Jaaaaa vi tar den!! (nästan så) så nu sitter jag här och rullar tummarna i frustration! Men nu har jag inte tid med det längre, ska iväg på yoga - skönt, behöver tänka på nåt annat :)

Min stora mage o jag igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar