torsdag 10 juni 2010

Lugn Dag

Har varit en väldigt lugn dag med undantag för en smått stressig morgon. Vi kom iväg till husarkitekterna i tid iaf och hade ett produktivt möte! Längtar verkligen efter att bygga igen, när det nu blir. Vårt mål är att få ritningar och consent från myndigheterna helt klara så när vi bestämmer oss för att starta nästa projekt är allt ready to go!

Ikväll har vi vår sista antenatal klass, sen ska vi alltså vara fjullfättrade småbarnsföräldrar haha. Skulle inte tro det men känner att jag kan mer än innan iallafall :) Borde gå ut en sväng nu innan det blir mörkt och jag säckar ihop helt här i soffan. Tog mej faktiskt ut på en ordentlig långpromenad igårkväll men fan vad kallt det var! Långkallingar from now on säger jag bara.. Var tvungen att stoppa in rumpan i brasan när jag kom hem - lovar, det är helt sant! Medan jag stod där och försökte tina upp min stackars bakdel kunde jag inte låta bli att skratta lite för mej själv och fundera på hur jag skulle förklara för folk vad jag gjort om jag plötsligt fattade eld... hehe.

Sjuka tankar snurrar i detta huvud då och då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar