onsdag 2 juni 2010

This Morning


Började dagen med att åka in till vårt favorit ställe; Book Café innan vi körde ner mot farmen. Dom har nämligen världens godaste savoury muffins som jag önskar jag hade receptet till!

När vi sedan kom ner till farmen åkte jag och C's mamma vidare in till Invercargill för att uträtta massa ärenden. Känns som vi sprungit runt hela dan utan att få särskilt mycket gjort, trött i både rygg och fötter lyckades jag dock bli. Kom iallafall hem med nya resväskor som vi hittade till ett superbra pris på rea, nu har jag både resväska (med fungerande hjul) och kabinväska i matchande färg! C blev lite sur då han tyckte att jag köper nya stup i kvarten.. Inte sant men jag kan hålla med att mina resväskor aldrig håller så värst många resor över atlanten. Alltid är det nåt som pajar, hjul, dragkedjor eller handtag. Kanske för att jag fyndar på rea?

Imorse på väg till Book Café!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar