torsdag 10 juni 2010

Glömde visst..

att jag var gravid. Vaknar imorse och slänger av mej täcket och får en smärre chock när jag ser min stora mage puta ut. Glömde visst för en stund att jag var gravid och väntade mej en platt mage därunder, så som den brukade se ut...

Lite så känns hela graviditeten - abstrakt liksom. Svårt att ta in att JAG ska bli mamma om snart 3 månader.

Vet fortfarande inte om vi får lägenheten i Sthlm eller inte. Det ger mej magknip. Har gjort lite bakgrundsforskning och det är mycket möjligt att vi har o göra med ryska maffian... haha nejdå. Fast ryska är dom och det har medfört en del missförstånd när det kommer till språket.

Nu ska jag slänga i mej lite frukost och sen bär det av till Cromwell där vi har möte med vår arkitekt.

Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Hej Emmis.

    Sitter på Arlanda och jobbar, har varit vaken sen 4.15...Kul va? Är såååå trött och uttråkad. Vill bara ta mig själv och magen hem för en lååååång nap. Men jag har bara två korta pass kvar att jobba sen är det över!! Förstår vad du menar med att magen känns overklig och hela graviditeten i sig, det lär nog inte kännas på riktigt förrän man har sin lilla son liggandes på magen efter förlossningen. Längtar till den dagen!

    Kan inte fatta att det bara är 19 dgr kvar tills du är här, åhhhh vad jag längtar. Mys mys mys!

    Sussa sött så hörs vi snart. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh shit, kvart över fyra - ett under att du är vaken! Bara 2 pass kvar gumman, sen kan du säga bye bye arlanda och bara åka dit när du ska på semester :)

    Längtar oxå tills dagen man får träffa den där lilla krabaten, kommer bli helt underbart tror jag!

    Och snart ses ju VI, om bara några fjuttiga veckor - jippie!! Verkar även som jag har en lägenhet nu att bjuda på fika i - vi borde se om vi kan baka en caramel cheesecake, precis som på gamla goda tiden i Aussie!

    Många kramar!

    SvaraRadera