fredag 18 juni 2010

To the Greek?

Kom just hem från bio - vi såg "Get Him to the Greek". Den var sådär - mer knäpp än bra måste jag nog säga. Själva budskapet tycktes ändå vara att ett "vanligt" liv inte är så tokigt ändå, rockstjärnelivet blir ofta ensamt och sorgligt efter ett par år.. Ja nåt i den stilen! Mitt tips är att lägga pengarna på nåt annat om ni går bio :)

Blir mycket film känner jag, men det är ju typ det som är alternativet nu som blivande föräldrar.. Funkar varken att hänga på krogen eller ute i skogen på downhill-cyklarna. Det förstnämnda saknar jag iof inte ett dugg, been there done that känns det som. Cyklingen och motocrossen däremot kan jag känna ett sug efter!

Frågan är ändå hur mycket jag kommer vilja riskera som mamma... återstår att se om jag kommer att tycka att det är lika kul att jaga adrenalinkickar eller om jag förvandlas till en mormor i backen som inte vågar nånting haha.

Framtida mormor i downhill-backen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar