måndag 14 juni 2010

Hej hopp

Fyndig rubrik eller hur? Nu är vi iaf nere på farmen. Går in i nåt slags semestermood så fort jag kommer innanför dörren här - det är verkligen avkopplande att vara här, för att nästa sekund bli dödstråkigt haha. Skönt hursomhelst en dag som denna, blåser storm ute och jag har ingen som helst lust att gå ut! //

Kom just in från att ha varit uppe i huset o kollat läget - det börjar verkligen likna nåt nu! Så gott som klart för golv och kök att installeras - härligt :) Ska upp imorrn och måla lite tänkte jag, känns för sent att starta nåt nu. Känner dock för att göra nåt kreativt - baka en tårta kanske?

Vi bjöds på världens godaste efterätt i helgen hos A o M, ångrar att jag inte tog receptet. Det var en banoffe pie med bailey's cream och chokladkross - såå yummy! Ska googla lite och se om jag lyckas hitta nåt liknande recept.

Baksugen - syns det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar