måndag 17 oktober 2011

Appropå på bröllop...

...om två veckor står jag brud!! Fast inte på riktigt utan som modell :) Fick ett mejl av min agentur att jag och en tjej till blivit utvalda att göra det här superroliga (det är jag övertygad om att det blir!) photoshootet som ska användas som reklam för Queenstown samt i en fototävling för bröllopsfotografer.

Det enda som är lite synd är att datumet är satt till samma dag som jag hade tänkt delta i en DH-tävling här i QT. Men jag väljer fotojobbet före racet, det kommer fler tävlingar under året men detta jobb känns som en one-off!



Bild från idag när jag och L delade på en Seafood Chowder (eller okej delade var kanske att ta i, jag åt helt klart mer), på ett café i Winton innan vi storhandlade.


1 kommentar:

  1. Wow! Vad roligt!! Extra plus för nöjet att prova brudklänningar - och få betalt för det :o) Hoppas du lägger ut bilderna på bloggen sen!

    Vinkevink från J!

    SvaraRadera