söndag 9 oktober 2011

Home again

Äntligen skulle jag vilja säga. För herregud vad trötta vi varit idag, hela familjen. L var den som fick mest sömn under natten men desto mindre under dagen, och jag och C sov alldeles för lite natten till idag då bröllopet gjorde att vi kom sent i säng. Lägg till en tidig morgon, tre timmars bilkörning och två timmars flygning på det med en trött liten kille på slutändan så har ni vårt "state" när vi kom hem.

Klockan är bara nio men jag är så redo för sängen nu. Ska bara sippa klart på mitt kamomillte först, inte för att jag är i ett dugg behov av en lugnande ört ikväll utan mer för att det är gott. Appropå "gott" så ser jag fram emot en dag med hemlagad mat och nyttiga mellanmål imorgon, nu har vi lyxat till det med ute-mat så det räcker för ett tag!


Mina älsklingskillar efter frukost på ett av strandcaféerna imorse:



L pekar just nu på ALLT och ger ifrån sej små förtjusta uttrop för att liksom berätta vad det är han ser, denna gång var det hans mamma han fick syn på och då blev det även ett leende! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar