tisdag 18 oktober 2011

A rainy day

...men absolut inte bortslösad. Även fast jag känt mej otroligt sliten idag (syns på bilden nedan!) efter en natt där vi spenderade mer tid vakna än sovandes tack vare en viss liten kille som sov oroligt eller inte alls, så har jag fått en massa gjort. Vi körde upp mot Queenstown vid lunchtid och medan C gick igenom husbygget med elektriker och våra snickare så åkte jag runt stan och samlade på mej massa prover på mattor, kakel och väggfärg. Imorgon när det är bättre ljus ska jag lägga ut allt och fota så att vi har något att gå tillbaka till om minnet tryter efter att vi lämnat tillbaka proverna. Vi måste bestämma oss inom kort, huset beräknas stå klart strax efter jul!

Imorgon ska vi börja titta på all badrumsinredning samt välja dörrhandtag till hela huset. Vi behöver med andra ord all sömn vi kan få i natt!



Regnet har öst ner hela dan, och nu blåser det även storm runt knutarna!



Inte ens kaffe funkade nämnvärt bra att väcka den här trötta mamman. Några timmar efter denna bild togs slungade L huvudet bakåt och gav mej en blödande fläskläpp, fin avrundning på dan ;)

1 kommentar:

  1. Hej,
    nu vet jag inte om jag lyckades få iväg en kommentar till dig tidigare under dagen,
    men jag provar igen i alla fall.

    Tänkte bara tacka för din kommentar - kul att du hittade till mig. Du är varmt välkommen tillbaka.

    SvaraRadera