onsdag 5 oktober 2011

Morgon Promenix!

Innan jag hade barn älskade jag mina morgonprommisar, och gick ofta ut och gick innan frukost. Nu är det bara att glömma, by the time jag har fått upp L, gett han frukost, bytt på honom och klätt på honom är jag hungrig som en varg. Så frukost är numera ett måste och därför har min träning på sistone istället skett sent på eftermiddagen. Gillar att köra styrka vid den tiden, känner mej starkare efter ett par mål mat och är (förhoppningsvis) mer vaken än tidigt på morgonen. Cardio däremot, det kör jag helst på morgonen! När tränar ni helst?




Nu ska vi bryta våra rutiner lite och ut och gå redan på morgonkvisten. Vid lunchtid ska vi till Arrowtown och ta en fika med S och N innan vi gör sällskap till Mainly Music, och sen ikväll kommer C - en bra dag med andra ord!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar