onsdag 19 oktober 2011

Dagens



Lägger ju sällan upp outfits då det här knappast är nån modeblogg men idag kände jag mej fin så det fick bli en bild! Jag och L har varit på playdate på morgonkvisten hos T och lille S som är jämngammal med L. Första gången vi var där och jag blev lite småkär i stället, världens finaste hus högst uppe på en kulle och med en stor swimmingpool ute på verandan! Vi sa att vi skulle ses snart igen för att låta smågrabbarna leka, inte mej emot!

Mötte upp C för en snabb lunch i stan och för att uträtta lite jobb som har med huset att göra. Nu är vi hemma en sväng igen, men strax bär det av mot skyline och några runs downhill. Gäller att ta vara på tiden vi är i Queenstown!

3 kommentarer:

  1. Jättefint! :) Kul med outfits också.

    SvaraRadera
  2. Snygging! O jag gillar också outfits!

    SvaraRadera
  3. Tack vad gulliga ni är! Om det gillas så lovar jag fler i framtiden :)

    SvaraRadera