måndag 31 oktober 2011

Bättre sent än aldrig

Jag skäms nästan lite när jag skriver det här men idag, efter 13,5 månader flyttade jag L till hans egna rum. Mycket tack vare natten som var när jag knappt fick en blund, jag vaknade och tänkte att "that´s it!". Nu ska han ha ett eget rum, och så fick det bli. Jag släpade ut spjälsängen på altanen, över rabatten och upp på nästa altan och sen in i mellansovrummet. Hade jag väntat på C:s hjälp så hade det säkert dröjt ännu ett halvår ;) Jag har trots allt nämnt det här med eget rum i åtminstone 4 månader.

Räknar såklart med att vakna några gånger i natt men förhoppningsvis inte lika många... Ska bli spännande att se hur det går. Kanske sover L också mycket bättre i sitt eget rum? Jag hoppas det!

Night Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar