lördag 29 oktober 2011

Snabba vändningar

..kan man ju lätt säga att det är i vårt liv. Ibland älskar jag det och andra gånger avskyr jag det precis lika mycket! Som nu tex. Visade sej att de nya ägarna inte alls tar över vår lägenhet i början av november som jag trodde utan i slutet.. Detta innebär att vi inte kan ta hyreslägenheten jag var och tittade på igår!

När C kom hem och berättade det fick jag ett mindre sammanbrott..tårarna bara rann, så trött var jag. Orkade inte ens förklara varför jag blev så upprörd. I dag efter lite sömn känns det bättre, på´t igen bara! Mejlade med hyreskontoret jag var till igår och dom sa att de har några fler lägenheter som blir tillgängliga i slutet av november så kanske löser sej allt till det bättre ändå! Hoppas det.

Nu har jag en liten trött kille som hänger i byxorna på mej (bokstavligen), han är min räddning när jag stressar upp mej över saker. Räcker med en blick på honom så glömmer jag allt annat för en stund :)




Satte oss ute i solen när vi kom hem efter att ha lämnat C uppe vid Skyline..


...fast L gjorde förstås allt annat än att sitta still!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar