torsdag 27 oktober 2011

Häng i parken

Har vi hunnit med idag emellan i de ärenden jag sprungit på stan. Försöker alltid göra minst en grej med L per dag, som bara är för honom. Och idag hade vi dessutom besök av två små vänner till honom på förmiddagen!

Sen har jag tittat på lite lägenheter kring stan, hittade en som verkar rätt lovande och som vi dessutom kan få tillträde till om bara en vecka. Ska titta på två till imorgon och sen diskutera med C i helgen.. Boende är ingen prioritering för honom men jag ska göra mitt bästa för att få en åsikt ur honom :)

Har även hittat ett kakel som jag tror blir superbra! Nu gäller det bara att få medhåll av min älskling. Förhoppningsvis har han så mycket annat att tänka på att han säger ja av bara farten!


 Queenstown Park





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar