torsdag 27 oktober 2011

Don´t know what to think...

..om min nya laptop. Det blev en Sony Vaio. Det närmsta jag kom en mac är färgen, den är vit. Dock tycker jag redan nu att den känns långsammare än min gamla. Hoppas verkligen inte att så är fallet!
Men jag shoppade inte runt alls som jag garanterat hade gjort om jag var i Sverige.. Nya Zeeland ligger sjukt mycket efter när det kommer till datorer, shopping online samt internetuppkoppling. Något jag stört mej på sen jag hit kom men värst var det i början, nu vet jag liksom vad jag har att vänta när jag behöver något nytt i teknikväg. Inte mycket haha.

Jag spenderade inte särskilt mycket på en ny laptop denna gång så räknar med att den duger tills vi kommer till Sverige nästa gång. Visserligen osäkert när det blir! Tror faktiskt inte jag klarar mej mycket längre än tills nästa jul, det känns som en evighet bara det.. Undrar förresten om en tvååring är så värst mycket lättare att flyga över atlanten med än vad en ettåring vore?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar