torsdag 13 oktober 2011

Tack!

Vad kul att jag fick feedback från flera av er läsare på det här inlägget! De flesta verkar tycka att jag ska fortsätta som nu, att det är mycket tack vare "spretigheten" som ni tittar in här - kul, det tackar jag å det ödmjukaste för! Sen fick jag även lite konstruktiv kritik som jag ska tänka på i framtiden :)

Nu ska jag laga frukost till mej och L innan vi sparkar igång den här dagen! Det är helt underbart väder idag till skillnad mot gårdagens regnrusk, och efter en stilla eftermiddag hemma och en tidig kväll i säng är jag redo för lite mer action!


Bjuder på en bild från vårt nya hus som har kommit en bra bit på väg de senaste veckorna:



Vår duktiga byggmästare kom visst med på bild han med, han går under smeknamnet Tiny (det är inte bara svenskar som kan ironi ;) eller "The Gentle Giant" då han är över 2 meter lång och säkert väger 130 kg. En gammal rugbyspelare som brukade resa jorden runt och spela men nu lever familjeliv här i QT. Jag är nära vän med hans fru, och dom har två barn, som är 10 och 11 - som båda fullkomligt ääälskar L!



1 kommentar:

  1. Hej. Vilken fin blogg du har! Spännande att på på NZ. Jag har aldrig varit där men jag har varit i Australien och det var helt fantastiskt!

    SvaraRadera