måndag 31 oktober 2011

Tired

Är nog det ord som bäst beskriver mej idag. Är så trött, både mentalt och kroppsligt. Mest kroppsligt tror jag, en del träningsvärk från gårdagen såklart men sov inte heller många timmar natten som var. Vi vaknade minst ett par gånger varje timme, L och jag. Inte konstigt att jag är seg!

Sen slank det ner en och annan energidryck och bars under tävlingen igår - sånt som jag vanligen inte äter eller dricker (längre), plus godis på kvällen - det blev en over load av socker kan man lugnt säga! Gör ju inte under för sömnen heller direkt.

Svårt det där med tävling och mat, det sista man vill är att äta för mycket så man blir för mätt och seg men man är även i behov av energi för att orka ge allt samt att återhämta sej inför nästa omgång. Efter uppvärmningen då jag cyklade två runs i medel tempo så körde alla sen två tävlingsheat var med cirka 1,5 timme emellan då man hann bli både kall och trött - min räddning blev några tuggor från en bar och en halv Powerade. Var så kissnödig när jag stod på startlinjen att jag funderade på om jag ens skulle klara mej ner haha, men det var nog mest nervositet för på "GO" så glömde jag allt och cyklade järnet. Tar som tur är bara cirka 4 minuter att ta sej ner, men gaaah vad dom minutrarna känns i både ben och lungor.

Prisutdelningen skedde vid Pinewood Lodge vid sju på kvällen och då L hade tagit en lång tupplur på eftermiddagen hemma med farmor så tog vi med honom till prisutdelningen. Han fick mer uppmärksamhet än sin mamma på scen kan jag lova - liten charmknutte är vad han är ;)



Inte på topp idag. Gillar webcamen såna här dagar, blurret suddar ut dom värsta påsarna under ögonen och det skitiga håret ser inte så tokigt ut plötsligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar