onsdag 5 oktober 2011

One bad One good

Jag lyckades välja helt fel färg/olja till träet på utsidan av vårt hus, C fick panik när han såg resultatet...Så hemskt ser det faktiskt inte ut (tycker varken jag eller vår målare) men jag kan erkänna att det blev en mörkare mer rödaktig färg än vi tänkt. Förhoppningsvis lyckas vi rätta till det på nåt vis. Det värsta är att när man väl målat en nyans kan man aldrig gå ljusare, endast mörkare..

Som plåster på såren kom vår mäklare över ikväll med den goda nyheten att vi fått ett bud på lägenheten. Hoppas på att hinna lägga ett "svarsbud" imorgon innan vi stiger på planet till Auckland. Vårt plan går 11.35 vilket känns skönt, L hinner få sin tupplur och vi kan packa i lugn och ro(?). Jag har fortfarande inte bestämt mej för vilken klänning jag ska ha på lördag, så tar med båda två. Ska bli skönt att komma bort några dagar, ser fram emot långa strandpromenader och hotellhäng med lilla familjen samlad :)

Nu ska jag hoppa i säng, behöver söömn nu. Night Night



Bild från morgonens härliga pw/joggingtur med vagnen.
Jag har börjat springa lite lätt igen efter ett uppehåll på flera år pga knäproblem. Den här gången verkar det funka fint, peppar peppar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar