torsdag 19 juli 2012

5.20 start

Vår morgon startade redan 5.20, vi eller åtminstone L är fortfarande inställd på NZ tid som ligger två timmar före. Så nu när klockan knappt slagit 11 har vi hunnit med både besök i lekpark, en löptur medan L sov i vagnen och smoothie på esplanaden! Är precis på G att slänga ihop en snabb pastasallad till lunch innan vi ska gå ner till Under Water World. 

Det är verkligen en helt annan grej att vara här med L, jag ser saker som jag aldrig tänkt på förut. När jag bodde här hade jag mest koll på de bästa stränderna, klubbar och klädbutiker. Nu märker jag plötsligt helt andra grejer, som alla fina lekplatser som finns (flera helt nya) och hur himla barnvänligt det faktiskt är överlag!

Dags att göra lunch, ses här lite senare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar