tisdag 3 juli 2012

Tack o lov för Skype!

Om det är nåt som får mej att överleva på andra sidan jorden från familj och vänner så är det Skype! Jag har just haft en timmes dejt med min älskade mamma, där vi drack té ihop, pratade om allt mellan himmel och jord och jag fick följa med ut på hennes balkong och titta på hennes färgstarka blommor och nya trädgårdsmöbler. Känns (nästan) som jag varit hem och vänt en sväng!

Nu kickar vi igång den här dagen med ännu en kopp té och sen ska vi storstäda för en husvisning vid lunch. Hoppas dom gillar vårt hus :) Jag börjar nämligen bli redo att flytta...

1 kommentar:

  1. Vad kul att du hittat till min blogg, tack för din kommentar! Kul att hitta till din, jag gillar verkligen att läsa om andra utlandssvenskars liv . NZ är ett drömresemål för mig, har lyckats ta mig till AU hela 4 ggr men aldrig NZ. Men en dag så 

    Önskar dig en fin dag och att din axel känns lite bättre!

    SvaraRadera