söndag 8 juli 2012

Grå söndag

Åh äntligen är den här dagen snart slut haha. Nejdå, den blev helt okej till slut.. Har ju fått spendera den med mina två älsklingar, det är inte fy skam! Vi körde ut till Jacks Point i hopp om att hitta lite solsken men det var lika grått på den sidan som här.. tyvärr. Aja om en vecka bär det av till Australien!!

Nu på eftermiddagen tränade jag min nya klient V för första gången, det gick toppenbra och jag tror jag pushade henne "lagom hårt". Så att hon förmodligen ville att jag skulle gå hem men fortfarande inte säga upp vår vänskap hehe. En hårfin balansgång där ;)

Själv har jag en hög av tvätt att ta hand om och ett golv som är i gravt behov av dammsugning, men funderar på om jag ska strunta i det och ta en kort promenad eller köra ett snabbt träningspass istället?

Dags att stänga igen laptopen är det iallafall!


Tidigare idag ute i Jacks Point:







1 kommentar:

  1. vilka underbara bilder,+ din text som ger så mkt..O Louis väcker glädjen o förväntningar o meningen med livet.. Var här o nu.. Kram,,,,

    SvaraRadera