tisdag 31 juli 2012

Hooked on exercise!

Det känns att min kropp har blivit van vid dagliga joggingturer/promenader längs havet - idag på eftermiddagen efter en massa fix o plock här hemma var jag bara tvungen att komma ut en stund! Och L hade lika mycket spring i benen han med så jag fick sällskap :) Nu blev det ju visserligen ingen strandpromenad i shorts och linne, utan en skog- och backpromenad i heltäckande kläder o mössa. Fast  det var fortfarande skönt att komma ut! Och lite extra träning blev det ju att lyfta en 15kilos guldklimp uppför världens längsta trappa plus bära honom sista biten hem. Det blev nämligen en aningens för långt för min älsklings små ben.. Dock somnade han på två minuter ikväll, det kan jag nog tacka vår promenad. Samt att han äntligen fick sova i sin alldeles egna säng kanske?



Äntligen uppe efter alla 311 (eller nåt sånt) trappsteg!



Jag med monstertrappan i bakgrunden, den leder nästan ända ner till hustaken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar