söndag 1 juli 2012

Första Juli

Och två minus ute. Rätt svårt att ta in faktiskt! Första Juli betyder även att det är 12 dagar kvar tills min operation, men jag är osäker på om jag kan vänta så länge. Skruven vill ut ur min axel och det känns som en tidsfråga innan den pressar sej ut genom huden. Det är precis så obekvämt och obehagligt som det låter!

Men hade jag inte skickat bilderna till kirurgen så hade operationen schemlagts nån gång i slutet av augusti. När jag ringde kirurgen och berättade hur det kändes och hur axeln såg ut blev jag i vanlig ordning inte tagen på allvar, utan vad jag upplevde var tydligen "helt normalt". Jag är så himla trött på att ständigt behöva trycka  på, tjata om och ligga i för att något ska hända... Kan inte låta bli att undra om jag haft ovanlig otur, eller om det är så här sjukvården fungerar idag? Riktigt less blir jag hursomhelst.

Annars gör jag inte så mycket annat än att torka snoriga näsor här hemma, L:s och min egen that is - C får snyta sej själv!


Stannade vid Lake Hayes och knäppte några vinterbilder 
medans L sov i bilen idag:







2 kommentarer:

  1. fy det låter inget vidare :-/ Hoppas det går bra fram till op!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!! Det hoppas verkligen jag med...

      Radera