lördag 7 juli 2012

Open Home

Är vad vi har idag. Husvisning utan bokning alltså. De känns oftast som slöseri med tid och en massa onödigt stressande för vår del. Sällan är det ens nån som dyker upp förutom mäklaren men huset måste ändå vara skinande rent utifall att! Drygt är vad det är.

På måndag däremot, då har vi en privat visning. Det är mer lovande, för då är det i regel klienter som är "cashed up" och faktiskt är ute efter att köpa ett hus i den prisklass vi annonserar. Så jag håller tummarna för den visningen! Känns lite pirrigt och läskigt på samma gång om vi plötsligt skulle få en köpare, var tar vi vägen då liksom? C är inne på att vi borde åka till varmare breddgrader i ett par månader (typ Australien, Singapore) medans jag såklart har Sverige on my mind. Fast jag vill ju att vi firar jul i Sverige i år så att bo nån annanstans i ett par månader först skulle väl vara en helt okej komprimiss!

Nu ska jag gå upp (ligger själv i sängen och bloggar - lyx) och göra frukost till mina grabbar sen blir det storstädning för hela slanten innan jag smiter iväg till min frisörsalong för en klippning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar