fredag 6 juli 2012

Njaa

Fick för mej att ändra bloggheadern, kände för nåt nytt men njaa. Jag vet inte om det blev så bra. Ser lite för plottrigt ut jämfört med den gamla;



Vore ju kul att ha en fin bild med hela familjen, då det är vår vardag jag ändå skriver mest om. Fast problemet är att jag kan räkna på en hand hur många bilder vi alla tre fastnat på hittills.. Typ två! Borde verkligen göra slag i saken och använda den där vouchern som jag har för family photos... Känns så krystat bara att klä upp sej och sitta där i likadana tröjor och le sockersöta leenden haha. Okej nu drog jag väl den värsta stereotypen. Med rätt fotograf, styling och tajming är jag säker på att det kan bli jättefint och avslappnat!

Vad har ni för erfarenhter av familjefotograferingar? Bra eller dåliga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar